maanantai 29. huhtikuuta 2013

Kuulumisia ja sillee


Apua! Mitä teen ees blogilla jos en kirjota sinne!! Mun pitää ny oikeesti skarpata! Joo eli aattelin et tuun päivittelee kuulumisia, mulla on hirvee stressi koulun takii koska oon lähössä sinne lomalle JOKA ON JO APUA TÄN VIIKON LAUANTAINA!!:o aika menee nii nopeeta, vasta siihe oli jotai 18 viikko!! No mut kumminki, aah pääsee pois täältä Ylivieskasta!! ONNEKS!
Mopokorttiki mulla varmaa kohta on, kohtalokas ajo-inssi mulla on sillo ku tuun Turkista, täytynee sitte ilmotella onko mulla kortti hyvässä tallessa omassa taskussa, hope so! <3 Ei mulla oikeestaa mitää sen kummempia muutaku et lomakuume painaa päälle!xd No tässä oon ny viime päivinä kuolaillukki viime loman kuvia joilla aattelin teitäki piristää!:) Mutta joo ensin voisin kertoo vaikka tästä kuusta, eli oon tutustunu aiva mahtaviin uusii ihmisiin, tai no vanhoihi tuttuihi joista on mulle tullu tosi rakkaita!:) Millaki vaihto meiä luokalle joka on aiva parasta, ei tuu ainakaa koskaa tylsää;) :D
Kirjotan sekavasti koska kirjotus taidot on kadonnu aika lahjakkaasti mun pääkopasta:D hehe...
ää tää on vaa tämmöstä epämäärästä kakkaa koska lomakuume, oon iha sika täpinöissäni, vajottaa ja huomenna toivottavasti on yhtä huippu päivä ku oon siitä suunnitellu!!:p Mutta joo laitan nyt niitä kuvia!:)
Kirjottelen sitte ku taas osaan:D

















Ja kuviahan en oo muokannu, ja niihä sitä sanotaa et ilmellä mennää vai mitä?:D
Osa kuvista on musta todella hurmaavia ynnä muuta!::):)

Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti