maanantai 4. helmikuuta 2013

Hei ihmiset! :)

Tää kirjotus taas vähä jääny:D
Joo eli tulin kertoo ja kirjottelee mitä kuuluu!:)
Mistä mun pitäs alottaa... Mulla ei oo paljoo kuvia (taaskaan)...
Mutta nyt joo viimeviikolla Johannan kaa päätettii leipoo meillä... Tota joo!:D Oishan ne ollu iha hyvia, ELLEI oltas ruvettu soveltaa jtn siinä keske kaike!:D:D:D:D:D:D Niistä piti tulla runebergintorttuja, mutta arvakkaa tuliko:D Joo siinä leivottii ne ja maistettii nii eka oltii sillee öö joo nää on iha ok sitte otetti toiset palaset ja sit tajuttii vasta kui puisia ja kuivia ne oli:D:D:D Äitiki koitti oikee nätisti sanoo et ei niitä iha nii kauaa uunisa ois tarvinu pitää! :D Mutku ne vähä vaa unohtu!!:D Sillo otettii vähä kuvia ja lopuksi otettiinki niitä vaa meiä vauvasta joka koko aja noolas siinä vieresä...:)
Kuvia siitä:









Lopuksi se meni siihe et nuoltii tota kuppia iha kikseisä... :D
ja toi valkone on sitä jotai sokerijuttua... :d



Harhailtii taas aiheesta... Taiteellisia ku ollaa...;)




Ja tässähän on tää meiä ylipainonen vauva jolle maistuu aina ruoka! Manta <3

Sitten mulla ei ookkaa muuta sanottavaa ku et perjantaina oltii vitiksessä koska pojat päättiki feidata meiät ja lähtiä nivalaan... -.- :D

Lauantaina lähettii Johannan kaa kylälle ja voisinki vaikka laittaa sen päivän vaatteista kuvaa:)
Sillo oltii Lapen, Allun ja Jessen kaa. Kyl Arttuki siinä pyörähti mut vaan hetken:)
Sitte yölä iskiki laiskuus ja soitin veljen ja sen kaverin hakee mua:p Siinä sainki sitte lempinimen takapenkin horo, koska kuuloni on huono ja kuulen sanan tyttö horona... :D Kyllä Johannaki  uuen nimen sai ja se on nykyää pikku ämmä! ;) Mulle ei oo tapahtunu mittää jännää :(

Tässä sitä päivän asuaa:)

Eilen sunnuntaina olin taas kylällä ja mitää ei tapahtunu joten siitä ei tarvi kertoo:)

Mutta tnä! Tnä mulla alko vihdoin mopokoulu! Eka teoria oli jees, sielä oli sairaan rentua ja sainha mää sieltä maukian kynän jossa on valo! ;)
Kaikki oikeesti hajoo ku näkee sen ;) Siitä menin sit Pinjan ja Veeran kaa käymää x globella ja stationilla:) Sen jälkee mentiinki kingii ja soitin äitin hakee mua kotiin!:) Nyt oon ollu kotona ja syöny ;);););));););)
Täsä ku oon kirjotellu nii rupeen vissii lanittaa candy crush sagaa;) Eli tänä iltana on tiedossa vitutusta ku kentät ei mee niinku haluisin :p joo mut eipä muuta:)

Ainii ja tilasinha mää uusia korviksia;)






Tommosia ihania venytyksiä ja sit perus timanttikorvikset :P

http://www.youtube.com/watch?v=2QkENgPk9T4
http://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes
http://www.youtube.com/watch?v=bek1y2uiQGA
http://www.youtube.com/watch?v=Oy8073O2Gqw

Moroo:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti