lauantai 19. tammikuuta 2013

Nää on näitä tylsiä alotus höpöttelyjä....

Joo elikkäs 14 vee tyttö, neljä päivää ja oon viistoista.. ;)
Kaikkien perus et tykkään siitä ja siitä ja siitä... Eli mun vuoro sanoo et RAKASTAN mun perhettä, ystäviä ja kavereita, mun lemmikkejä, ulkomailla oloo, laulamista yms....

koulussa käyn jokirannan koulussa  Ylivieskassa. Ylivieska on paikka jossa lehmät lentää ja  juorut leviää. Kyllä mää silti ylivieskasta pijän ei se siitä oo kiinni..

Oon tempperamenttinen nuori nainen, sanon asiat päi naamaa jos häirihtee joku... Mut kyl osaan pitää turpani kii jos joku pyytää.... Oon voimakas luonne sinääsä. :) Osaan olla mukavaki sellasille ihmisille jokka sen ansaitsee. :)
Tästä kaikki päättelee et oon joku raivohullu masokisti, mut emmää siltikää oo! :)

Tää oli vähä erillaine esittely ko normaalist mut sillä sen välii. Pää aisa on et jos inspaa jää toki lukijaks! ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti